2021. jan 03.

2021...a visszatérés éve...

írta: ZoCi Racing
2021...a visszatérés éve...

Nos néhány év kihagyás, a Covid 19-el jött Home Office újra gép elé kötött.

Sajnos a pályaversenyzés teljesen kikopott a társadalomból  - (legalábbis belőlem biztos) -
Ennek oka, hogy nincs megfelelő játék rá vagy olyan időben van, hogy nem megfelelő nekem.
illetve a gépem már nem megfelelő a mostani "nextgen" játékok maximális futtatására.
Így maradt a Richard Burns Rallye.

Most már elég jó fizikával felszerelték, sőt egyre nagyobb tábora van újra a játéknak.
Vissza - visszatérnek a régi nagy nevek és jönnek újak is szép számmal.

Korábban is volt néhány verseny amin részt vettem,
de igazából talán az 2020 év közepétől kezdtem újra "verseny" szerűen játszani.
Most már nekiálltam a setupokat magamra faragni
és a mezőny elejében maradva végigmenni a bajnokságokban. 

2018 és 2019-ben R2 és R5 kategóriában elhoztam néhány arany és ezüst kupát is a Skoda Fabia R2-R5-el.
Azonban 2020-ban már márkát váltottunk, méghozzá VW Polo R5-re.

R2 kategóriában nem igazán indulunk, helyette a Group B lett az új kedvenc, ahova már Lada VFTS-t vettünk.
Korábban is kedvencek között volt a 2107, de most megtetszett újra.
 

Tehát 2021 most újra aktív lesz, újra sok sok versenykilómétert fogunk habzsolni.
Szponzorok beszerzése folyamatban.

Szólj hozzá

vasárnap rally 2107 Racing Lada ZoCi RBR