AC - DTM '93 Bajnokság- SHAKEDOWN- Michelisz Norbi ellen?!
Nem sok embernek adja meg a sors azt a lehetőséget, hogy egy példakép,
vagy akár egy hivatásos versenyző ellen versenyezzen.
Nem csak számtalan közös fotó van már a Norbival a tarsolyomban, most végre a közös versenyzés is kipipálható a bakancslistáról. Ugyan nem volt hosszú életű a verseny, viszont mégis csak volt ~8mp verseny a híres Michelisz Norbival.
A GTR-Master-snek köszönhetően a DTM '93-bajnokság shakedown-jára is ellátogatott Norbi, mielőtt elindulna Marrakeshbe,hogy hétvégén rajthoz álljon.
(Hajrá fiúk!)
Szóval éppen sikerült estére hazaérni, amikor sajnos már tele volt a verseny szervere. Sebaj, hosszas frissítés gomb nyomkodás után volt 1db szabad hely, így a Merci helyett, az Alfa Romeo-val kellett indulnom. Se setup, se tapasztalat.
Az időmérőből volt egy pár perc, kimentem a pályára, hogy legalább "érezzem" az autót.
Soós Krisztián körébe sajnos belekontárkodtam, ezúton elnézést,
lecsúszott a váltó a helyéről. Az eddigi beállításokat próbáltam finomítani,
aztán tankolni és a rajtrácsra már állhattunk is.
Rajtnál gyorsan szét néztünk, majd megláttuk Michelisz Norbert BMW-jét mellettünk.
"Hopppá!" -(Mi az, hogy hoppá?) " Függetlenség napja.
No, akkor igyekezzünk nem összetörni, nem kilökni,
ne hozzunk a ZoCi Racing-re szégyent.
Gondolom a taktikája, hasonló, mint az enyém publik szervereken.
Ha nincs összeszokott társaság, akkor az utolsó helyek kiválóak,
ugyanis az első kanyar totális káosz.
Rajtnál szerencsére nem volt gond, hiszen én utolsó, Norbi utolsó előtti volt.
Utolérve a tömeget, megkezdődött a tömegnyomor.
Norbival fej fej mellett haladtunk, aztán előzött. Persze, mert BMW... :)
Először a Les Combes kanyarban történt baleset.
Itt Sinka Dániel csókolta meg a kocsim hátsó felét,
amivel szépen a levegőbe is repültem.
Semmi gond, ugyan, hát ilyen előfordul. Versenybaleset, meg nem számít.
Norbi persze kimarad t a dologból, így már csak a messzi távolból láttam.
"I belive, i can fly!"
Később folytattam a versenyt, a mezőny után már idegből nyomva a pedált.
Sokáig nem örülhettem, hiszen a visszafordító rivage kanyar után utolértük a többieket.
Ezt kihasználva próbáltam előzni, amikor Bukics Albert mellé értem.
Próbáltunk egyszerre kanyarodni, viszont az ő kocsijának eleje,
az én kocsim hátsó oldalával találkozott,így kicsúsztam.
Ez után már csak mentem, mint a hűtlen nehéz fejjel. Valahol a 9. hely környékén a váltó megadta magát, valahogy nem volt szinkronban a kuplung pedál a váltóval.
Ezen még javítani kell.
Mindenesetre érdekes volt a verseny, sok sok tapasztalattal lettünk gazdagabbak,
az ideges Alfából sikerült egy kicsit szelídebb jószágot faragni.
Viszont még mindig nem tökéletes.
Április 19-én este 21:00-kor pedig ÉLES verseny veszi kezdetét.
Addig további sikeres felkészülést kívánunk minden versenyzőnek!