2015. ápr 14.

AC - DTM '93 Bajnokság- SHAKEDOWN- Michelisz Norbi ellen?!

írta: ZoCi Racing
AC - DTM '93 Bajnokság- SHAKEDOWN- Michelisz Norbi ellen?!

Nem sok embernek adja meg a sors azt a lehetőséget, hogy egy példakép,
vagy akár egy hivatásos versenyző ellen versenyezzen.
Nem csak számtalan közös fotó van már a Norbival a tarsolyomban, most végre a közös versenyzés is kipipálható a bakancslistáról. Ugyan nem volt hosszú életű a verseny, viszont mégis csak volt ~8mp verseny a híres Michelisz Norbival.
A GTR-Master-snek köszönhetően a DTM '93-bajnokság shakedown-jára is ellátogatott Norbi, mielőtt elindulna Marrakeshbe,hogy hétvégén rajthoz álljon.
(Hajrá fiúk!)

Szóval éppen sikerült estére hazaérni, amikor sajnos már tele volt a verseny szervere. Sebaj, hosszas frissítés gomb nyomkodás után volt 1db szabad hely, így a Merci helyett, az Alfa Romeo-val kellett indulnom. Se setup, se tapasztalat.
Az időmérőből volt egy pár perc, kimentem a pályára, hogy legalább "érezzem" az autót.
Soós Krisztián körébe sajnos belekontárkodtam, ezúton elnézést,
lecsúszott a váltó a helyéről. Az eddigi beállításokat próbáltam finomítani,
aztán tankolni és a rajtrácsra már állhattunk is.


Rajtnál gyorsan szét néztünk, majd megláttuk Michelisz Norbert BMW-jét mellettünk.
"Hopppá!" -(Mi az, hogy hoppá?) " Függetlenség napja.
acs_2015-04-14_20-32-07-89.jpg
No, akkor igyekezzünk nem összetörni, nem kilökni,
ne hozzunk a ZoCi Racing-re szégyent.
Gondolom a taktikája, hasonló, mint az enyém publik szervereken.
Ha nincs összeszokott társaság, akkor az utolsó helyek kiválóak,
ugyanis az első kanyar totális káosz.
acs_2015-04-14_21-24-15-09.jpg
Rajtnál szerencsére nem volt gond, hiszen én utolsó, Norbi utolsó előtti volt.
Utolérve a tömeget, megkezdődött a tömegnyomor.
Norbival fej fej mellett haladtunk, aztán előzött. Persze, mert BMW... :)acs_2015-04-14_21-14-44-70.jpg
Először a Les Combes kanyarban történt baleset.
Itt Sinka Dániel csókolta meg a kocsim hátsó felét,
amivel szépen a levegőbe is repültem. 

Semmi gond, ugyan, hát ilyen előfordul. Versenybaleset, meg nem számít.
Norbi persze kimarad t a dologból, így már csak a messzi távolból láttam.acs_2015-04-14_21-15-01-52.jpg

                                                              "I belive, i can fly!"acs_2015-04-14_21-15-33-64.jpg
Később folytattam a versenyt, a mezőny után már idegből nyomva a pedált.
Sokáig nem örülhettem, hiszen a visszafordító rivage kanyar után utolértük a többieket.
Ezt kihasználva próbáltam előzni, amikor Bukics Albert mellé értem.
Próbáltunk egyszerre kanyarodni, viszont az ő kocsijának eleje,
az én kocsim hátsó oldalával találkozott,így kicsúsztam.


Ez után már csak mentem, mint a hűtlen nehéz fejjel. Valahol a 9. hely környékén a váltó megadta magát, valahogy nem volt szinkronban a kuplung pedál a váltóval.
Ezen még javítani kell.
acs_2015-04-14_21-17-27-87.jpg
Mindenesetre érdekes volt a verseny, sok sok tapasztalattal lettünk gazdagabbak,
az ideges Alfából sikerült egy kicsit szelídebb jószágot faragni.
Viszont még mindig nem tökéletes.

Április 19-én este 21:00-kor pedig ÉLES verseny veszi kezdetét.
Addig további sikeres felkészülést kívánunk minden versenyzőnek!

Szólj hozzá

1993 crash Alfa Romeo BMW Mercedes DTM Michelisz Norbi Bajnokság Assetto Corsa GTR Masters