Akácmézes Baranya kupa
Ózd Rallyról hazafele a kamionban már a Baranya kupára készültünk fejben.
Készülhettünk is, hiszen az autókon minimális javításra volt csak szükség.
Júli 19-én sikerült leadni a nevezésünket amit 22-én el is fogadtak.
Nem volt megállás. Alkatrészek beszerzése, papírok, licenszek intézése volt soron.
Egy új szponzor is jelentkezett a Májsztori.hu személyében,
még az Ő matricájuk is felkerült az autónkra.
ZoCi a 3. Laca azaz M4D a 16-os rajtszámot kapták,
így ebben a sorrendben indulhatnak majd a gyorsasági szakaszokon.
Júli 24-én este a Hungarokamion.hu segítségével a kamion elindult Zobákpusztára a prológ helyszínére.
30-an vettünk részt a banzájon. Trabis, Ladás, Hondás, Peugeot-s és BMW-s indult a prológon.
Volt aki időre, volt aki látványra és volt aki látványosidőre autózott a prológon.
Laca szépen terelte a kisoroszlánt, hiba nélkül végigment. ZoCi ennyire nem volt szerencsés.
Sajnos a murvás részen a 300ló sajnos szétszaladt...így a susnyásban is járt.
6 gyorsasági szakaszból állt az Akácmézes Baranya kupa.
Gy 1-3-5 - Camping - Árpádtető - 9,1 km
Gy 2-4-6 - Kurd - Lengyel - 8,1 km
A gyorsasági szakaszok helyszíne főként erdős,
szűkös helyeken vezetett végig, így a pilótáknak vigyázniuk kellett, hogy fa,
kő vagy szakadék állítsa meg és tegye tönkre az autót.
ZoCi az első gyorson nemsokkal a féltáv után a nagy tempó miatt megcsúszott, letért az útról.
Szerencsére nagy baj nem történt a kocsival így tempósan haladt tovább,
bár elvesztett egy pár mp-t, ami az eredményen is meglátszik.
Laca a kisoroszlánnak adta amit csak lehetett,
ám sajnos a tempó sok volt egy jobbos kanyarnál, és kicsúszott.
A bal első felfüggesztés kitört, a kerék valahol elveszett...
a szervíz autó hamar trélerre rakta a kis dögöt és gyorsan a ZoCi Racing szervízébe került,
ahol a fiúk kezükbe vették az oroszlán megmentését.
A 2. gyorsaságira el is készültek, ahol Lacának figyelnie kellett a futómű terhelésére.
3. gyorsaságin ZoCi ugyan ott, ahol az 1. gyorson megcsúszott és ismét az erdőben bóklászott.
Laca hiba nélkül vette a pályát.
4. gyorsaságin ZoCi a lassítónál ráment a gumira, így picit megdobta az autót...
Laca ugyan abban a lassítóban majdnem tetőre tette a kisoroszlánt..
5-6. gyorson mind2 pilótánknak sikerült kisebb hibákkal beérni a célba.
Nagyon szoros volt a küzdelem az összes kategóriában.
ZoCi ezen verseny után leadva az E36-os BMW-t,
egy E30-as BMW-be ül át, ami már Thomas Cramps dizájn műhelyében van csinosítás alatt.
A ZoCi Racing szeretné megköszönni a rallyFactor.hu szervezőinek és versenyzőinek a csodálatos versenyt!
Maximális tisztelet a szervezésért! Külön köszönet az SSTV-nek a prológ közvetítéséért!
A prológ itt megtekinthető: