2013. jún 23.

I. Start Auto Mátra Rally.

írta: ZoCi Racing
I. Start Auto Mátra Rally.

mr_0_1371996237.jpg_550x205

Tavaly már hallottunk a RallyFactor rendezvényéről, idén nem akartunk kimaradni a jóból.
Sokáig Ladával űztük a rallyt, nemrégiben tértünk át a BMW M3 E30as autóhoz,
most viszont a Hungarokamion.hu jóvoltából egy "újabb" autóhoz jutottunk.
Mégpedig egy BMW E46 M3as járgányhoz. 
300Le, 300Nm rohadt nagy gázpedál van benne, és toljuk neki majd mint állat.
Vagyis idén még csak ismerkedünk a gépezettel, nagy tervek nincsennek,
főként éppségben célba érkezni és minnél előbb végezni. Jövőre viszont aprítani szeretnénk.

Csütörtökön este megérkeztünk Visontára ahol pénteken a prológot tartotta a szervezőség.
Kipakoltunk a kamionbol, legurult az autó, elhelyezkedtünk a többi versenyző között.
Számos új arccal ismerkedtünk meg, nagyon sokan jöttek el,
bár így is volt aki egyéb esemény miatt nem tudott részt venni a rendezvényen.
2 kört kellett menni Visontai pályán, a leggyorsabb nyerte a prológot.
Igaz pont nem jár, de a tisztelet mégiscsak jó dolog.
mr_1_1371996219.jpg_550x299
Beálltunk a rajthoz, túráztattuk egy cseppet a motort,
hogy üzemi hőmérsékleten a maximumot kihozzuk a járgányból.
A pálya nem BMW kompatibilis, bár a Ladák és Micuk igencsak kilincsel előre mentek néhány helyen.
Mi 2-3alkalommal hagytuk el a pályát korrigálás miatt, sikerült is 1x megpörögni,
így 1:58.950-s időt autóztunk össze.
A versenybíróság összesítette az időket, így a ZoCi Racing az előkelő 5. helyen végzett.

Szombaton 6 gyorsasági szakasz várt ránk, amit teljesíteni kellett. Ezek az alábbiak szerint lettek kiosztva.

I. Speciálszakasz: (Gy1,3,5) Kisterenye Körgyors 14,9 km 
II. Speciálszakasz: (Gy2,4,6) Parádsasvár 5,4 km

Megérkezünk Kisterenyére. Már izzott a hangulat, a sok Ladás és az EVO sokk sem bírtak magukkal.
Szóval Kisterenyén a körgyorson 2x kellett balra fordulni majd a végén egyenesen menni.
Ez az első verseny indításánál nem kevés gondot okozott a rajtoltatásnál.
De a szervezők leleményessége nem hagyott alább, sőt, kitalálták,
hogy ne 2x, hanem csak 1x menjünk balra a következő gyorson,
így sok sok percet tudtunk megmenteni, és ezzel korábban is lesz vége a napnak.

mr_2_1371996184.jpg_550x306
Ránk került a sor, nyomtuk ami a csövön kifér, mellé
kesen persze vigyáztunk is az autóra.
Beérve a célban úgy tűnt, hogy a kinti napsütés bentre duplán hatott, ugyanis megizzadtunk,
de nem akárhogy.  Olyannyira, hogy a tűzálló overált nem lehetett levenni rólunk.
Útközben lehúzott ablakkal kárpótoltuk a légkondit, de kellett a levegő.
Parádsasvárra érkezve igen csak vicsorítottunk, ugyanis nagyon nem ismertük a pályát,
nem mertük nyomni neki. Valahol a végén érhettünk emiatt célba.
Irány vissza Kisterenye.
Itt már ugye csak 1x kellett balra fordulni, emiatt meg is gyorsult a mezőny is.
Sajnos a 2. lassítónál megpörögtünk, így egy kis időt elveszettünk, de nyomtuk tovább. 

Egyenlőre sajnos pontos időket nem tudunkmég,
a szervezőség nem küldte még az információkat a versenyek végeredményéről.
mr_3_1371996170.jpg_550x327
A 4. gyorsaságin Parádsasváron egy balos kanyarban megcsúsztunk
és a kocsi jobb elejével az árokba csúsztunk, megsérült a futómű, letört a lökhárító megtörtek a lámpák,
nekünk nem esett bajunk szerencsére, hiszen a világ legbiztonságosabb autójában ültünk.
mr_4_1371996042.jpg_657x341
A további versenyekről már sokat nem lehet írni, ahol tudtuk nyomtuk neki, de ésszel..
Igyekeztünk minnél jobb időt autózni, minnél előrébb végezni.

Összességében baromi jó verseny volt, a szervezés mesteri, egyszóval fasza!
A következőn is részt veszünk, lehet akár dög meleg, akár jéghideg, de jövünk!
Várjuk a verseny végeredményét, amint megkapjuk posztolni fogjuk.

Köszönjük a lehetőséget a RallyFactornak, és minden szervezőnek, igazán kitettek magukért!

Szólj hozzá

Racing Weekend Team ZoCi rFactor M4DM3N Minden ami miskolc hungarokamion