2012. aug 13.

Skodálatos Dobogó!

írta: ZoCi Racing
Skodálatos Dobogó!

dobogo2_1344844960.jpg_517x237

2012.08.12 délután 17óra. Munkából rögtön a kagylóülésbe siettem. Dobókockás sorsolással az orosz RussianRingre esett a választás. Szinte 0 gyakorlással, semmilyen pályaismerettel felhajtottam a pályára. Szabadedzésen az 5. hely környékét vettem magamhoz. 19:00 az időmérő. 3 kör, ebből 1 felvezető, 1 mért és 1 levezető. 10perces időmérő alatt 8 percig a 2. helyen álltam, majd a legutolsó másodpercekben a 3. rajtpozicióban maradtam. Kis szünet, gyors ellenőrzés az autót illetően, nincs semmi baj. 19:20. Rajt.  A 3. rajtkockából az első kanyarban már a 2. voltam. Innentől 50perc választott el a céltól. ~2perces körök voltak, így saccpekb 25 kör jön ki a verseny ideje alatt. Mögöttem Soli Attila, Borbély Attila nyomták a gázt, olykor elég közel a kocsim farához. 13. körben megelőztem Császár Krisztiánt így átvettem a vezetést. Majd ugyanebben a körben kiálltam kereket cserélni. Császár Krisztián visszaelőzött, viszont láttam, hogy Horváth Gábor közeledik, de időben sikerült még elé jönni. Így megmaradt a 2. hely.dobogo_1344844943.jpg_535x254

Szinte egyedül karikáztam a további versenytávot. Az utolsó körben már nagyon elkoptak a gumik, a benzin is fogyóban volt, de intett a kockás zászló. Így dobogósok lettünk, immár a második olyan futam, ahol érmet szereztünk.

Köszönöm a csapatnak, az FRCnek az ismét FairPlay játékot. Minden indulónak nagy gratula!

Élvezetes volt, várjuk a következőt! :)

Szólj hozzá

vasárnap Skoda Racing Weekend Team FRC ZoCi rFactor