2015. már 09.

rallyFactor - Croatia Rally Összefoglaló

írta: ZoCi Racing
rallyFactor - Croatia Rally Összefoglaló

11025171_861097200615126_9022187138033780389_n.jpg
Március 6-7. Croatia Rally

A rallyFactor mezőnye Horvátországba utazott, ahol folytatódott a HRC bajnokság, a 3. fordulóval.
Az első murvás versennyel. Először vegyes érzelmek fogadták, mondván az aszfalthoz van mindenkinek beállítása.
Prológ a hagyományostól eltérően nem "kör" pályán volt, hanem egy SuperSpecial pályán, ami hasonló az arénákban lévő ROC pályához.
Kettesével indultak a versenyzők, cél igazából a látvány és az idő közötti aranyközépút volt mindenki számára.
Az autók meg lettek magasítva, hisz murvára mégsem indulhatnak aszfaltos beállításokkal.
Szimpatikus 13. időt autóztunk a prológon. (Péntek 13 muhahaha)
blog_20152.jpg

Másnap, azaz a verseny napján 3 szakaszt kellett 2x teljesíteni.

I. Speciálszakasz (Gy1, Gy4): Platak (6,4 km)
II. Speciálszakasz (Gy2, Gy5): Lupoglav (9,1 km)
III. Speciálszakasz (Gy3, Gy6): Brest (8,3 km)

Platak egy hegyes, völgyes sziklás ugratós pálya volt. Sokszor éreztük azt, hogy a hátsókerék hajtás miatt hátrányban vagyunk, hiszen hegyre fel inkább front hajtás dukál, mert a BMW mindig csak keresztbe óhajtott menni.
Sajnos a Gy1-n a szakasz vége felé a cél előtt kb 100m-rel egy fékezésnél porszem került a gépezetbe, így egy 360°-s fordulatot téve a kocsi tengelye körül.
Szerencsére talpra esett a "LittleBlack" így pici 1 harapós 2-vel beértünk a célba.
blog_2015.jpg


Gy 2. Egy különös és egyben furcsa szakasz volt. Valami Horvát rezervátum lehetett,
mert mintha Afrikában lettünk volna. A táj kihalt, itt ott fák, néhol elefántok és zsiráfok.
A szakasz végénél sajnos megpördültünk, így jónéhány másodperc a levesbe ment.
Talán majd a Gy3-on tudunk javulni.blog_20151.jpg

Gy 3. Hogy ezt ki találta ki, és miért tette ezt velünk? Senki nem tudja. Idétlen egy szakasz.
A pálya egész nyomvonala szűk volt mint egy Maláj nő testrésze, az már mellékes,
hogy a kormány úgy rezgettt, mint a csuklós Ikarus 280-as hátsóülésén Mari néni.
Úgy járt a kezem, mint akit a váltóáram csapkod 180-as BMP-mel.
No, mind1, haladtunk ahogy lehetett, és tudtunk.
Látni sokat nem láttunk mert volt olyan szakasz rész, ahol a kanyart is akkor láttuk amikor már a susnyásban voltunk, mint Maci a málnásban...tövig benne. 
Kapott a futómű jót, rosszatt, mi is adtunk neki...de el is felejttettük ezt a szakaszt.

Gy 4, ami ugye a Gy1 igazából. Most már figyeltük a dolgokat, tempó is volt, meg ugrató, meg hiba mentes szakasz.
blog_20154.jpg

Gy 5. ...Szavannák,fekete nők, Ó Afrika. De ez Horvátország különös rezervátuma.
Ami a csövön kifér, óvatosság, de haladós tempót diktáltunk, apró hibákat elvétve,
élvezet volt a szakasz.

Gy 6. Na, most vagyok bajban, mert minden poént elmondtam erről a szakaszról...
Talán Kampiról jut eszembe, hogy ha magamhoz kell nyúlni, erre a pályára kell jönni...
Majd 6 perces szakasz alatt csak elmegy az ember fia, annyira rezeg a kormány.
Lényeg, hogy ismét sikerült pontosan oda becsúszni, ahol előzőleg. Ismétlés a tudás...
blog_20153.jpg
Összességében hol élveztem, hol nem, így felemás érzelmekkel hagyjuk el a Horvát határt.
A szervezőknek köszönjük a lehetőséget, a hangulat nagyon jó volt. Igaz 1-2 elefánt még elfért volna...

Eredmények a következők:

Abszolút 11. hely
Kategória (RWD) 3. hely

Jelenlegi állás a III. HRC futam után:

RWD kategória III. hely!


Következő az Arad Rally, amit valószínüleg kimarad részünkről.
Ezzel a III.helyünkek át is adjuk a mögöttünk 1 pontra lévő Fuxy-nak.
Szép volt, jó volt, ennyi! További Sportosat!

Szólj hozzá

verseny szombat crash Racing BMW Weekend Team ZoCi rFactor HRC rallyFactor rallyfactor ZoCi Racing