Machwerk Rallysprint
Alig fejeződött be az RTE bajnokság, máris újra pályán vagyunk.
Igen, hiszen a Rallyfactor a nagy érdeklődésre való tekintettel,
nem hagyja megpihenni a versenyzőket,
és bajnokságon kívüli rallyval kedveskedik mindenkinek.
Mégpedig a híres Machwerk pályán.
Mi sem maradhattunk ki, a BMW-t egyenlőre pihentetjük,
helyette kipróbálunk egy orosz járgányt, mégpedig a Lada 2101-t.
Kódnevén a gombszeműt.
A Ladát rögtön küldtük is a Zadi VFTS Design otthonába,
ahol Zengő Ádi felmatricázza nekünk.
Addig egy hasonló Ladát béreltünk pályabejárás miatt.
Szerdán elindultunk a telephelyről, hogy időben odaérjünk a pályára.
Mivel már nem BMW-t hajtunk, így egy új társaságot ismertünk meg,
mégpedig a " 2. szerver" pilótáit.
A verseny 3 gyorsasági szakaszból állt, kacskaringós,
hosszú egyenesekből álló pályán nehéz volt hiba nélkül végigmenni.
Szépen letakarítottuk a kocsit, gyönyörűen mutatott a pavilon alatt a méregzsák, az orosz csoda masína.
Már jött is az infó, hogy álljunk fel a starthoz, rajtszám szerint.
Apa kezdődik...
3 hosszú, technikás, tempós szakasz kezdődik,
nincs kedvünk lakatolni, így kicist spórolósan, kicsit kilincsel előre, de csak óvatosan.
Az első gyorson sikerült 4x megforogni, de köszönhetően az orosz vasnak,
lakatolni nem kellett, tehát minden mehetett tovább ahogy kellett.
2. gyors, már csak 1 megforgást tartalmazott,
illetve sikerült beérnünk az előttünk haladó Berényi Szabit, aki 2105-s Ladával karcolta az aszfaltot.
Sikerült kikerülni, mert jobbra lehúzódott, nem kekeckedett, tehát FairPlay versenyző a srác.
Sajnos a végére egy kis technikai probléma előjött, a navigáció nem a helyes adatokat vagy épp nem is működött, így idő nélkül értünk a célba, viszont köszönhetően a tartalék cuccnak, mégsem kerültünk hátrányba.
3. gyorsaságin hiba nélkül mentünk, ami az időnkön is mutatkozott, hiszen a kezdeti 8:58ból 8:35 lett hirtelenjében.
Sikeresen beértünk, összesítésben a 16. helyre sikerült a kocsit terelni,
mondhatni elégedettek voltunk a 2101 teljesítményével, így a kocsit bepakoltuk,
vélhetően ismét új autót fogunk kipróbálni,
talán egy 2107 vagy egy VFTS, de ezt még nem tudjuk, szponzorainktől függ.
Mindenesetre köszönjük a rallyfactor szervezőinek a lehetőséget, a lebonyolítást.
Kampinak a lehugyozott sóskiflit, a többieknek pedig a részvételt.