2016. jan 10.

2016.DRF inkább DNF

írta: ZoCi Racing
2016.DRF inkább DNF

Ahogy korábban említettem (előző bejegyzés) Szántai Laci barátom mutatta be a DRF ligát.
Pályaautózásból majd 1 év kimaradt, így mindenképp szerettem volna visszaszokni ehhez az életformához.
DTM 2015-s bajnokság keretein belül egy BMW M4-et kapta versenyautóként. #7 rajtszámmal.

A híres Hockenheim Ring adott otthont a bajnokság első 2 versenyének.
A kötelező köröket letudva igyekeztünk a stabil körökre. De még így is sacckb 3mp-el voltunk lemaradva.
Verseny előtt még egy keveset körözgettünk, de néha néha a felváltásoknál illetve a leváltásoknál olykor 2 fokozatot váltott fel-le a sekis váltó.

Időmérőn sem a hotlap bajnokokra gyúrtunk, mert hiába is mennénk 100 kört, ha az első kanyarban KO-ra teszik a mögöttünk haladók az autónkat. Szóval a stabil 18. hely várt reánk.
Bemelegítésen kicsit módosítottunk az üzemanyagon, aztán már csak a verseny maradt.

Mint azt ahogy gondoltam, úgy a rajtnál volt egy kis tömegnyomor, illetve baleset is. Így a 18. helyről a 13. helyre ugrottunk. Később előttünk egy balesetből sikerült még 2 helyet javítani, így 11. helyen voltunk a 9. körig.
A hosszú egyenes után a visszafordítónál már durván visszaváltogatott a gép helyettünk. Aztán az 5. kanyarnál 2-al kellett volna fordulni, de hirtelen 1, majd valamiért üresben volt az autó. Ekkor már a 16. helyre estem vissza. Többször megpördültünk ekkor úgy döntöttünk, hogy itt befejezzük, igyekszünk a második futamra megjavítani.
G25 váltó szét, WD40...összeraktam, próba...jónak tűnt, de mire összeraktam sajnos lekéstem a 2. futam rajtját.
Így csalódottan indulunk haza...

A DRF liga versenyzőinek köszönet a fairplay-t, illetve köszönet a szervezőknek!

Szólj hozzá

vasárnap simulator Racing BMW DTM ZoCi rFactor BMW M4 DRF DRF Liga G25