RSB 3. futam, ahogy Én láttam...
Pénteken megérkeztünk, az RSB forduló féltávjához,
Lyukóbánya - Parasznya versenyhez.
A 6 gyorsasági szakasz összesen 45,6km volt.
Ezt kellett a versenyzőknek időre teljesíteni.
Illetve kellett volna, sajnos volt aki összecsukta a szekeret...
Az első szakasz kezdése előtt pár perccel derült ki,
hogy ZoCi ismét ellenfél nélkül maradt.
Így már a "padlóig nyomom a gázt és lenyomok mindenkit" szövegnek a szikráját is elfelejtettük.
Lyukóbánya - Parasznya szakasszal kezdtünk. Hazai pálya, nem kellene kudarcot vallanunk.
Beálltunk a rajthoz, pöfögtettük a 2üteműt,
had érezzék ahogy a motor tele van erővel.
3 - 2 - 1 Rajt. Már forgott is a kerék, a gumik csak sikítottak...
Ahol tudtuk, ott megmutattuk, hogy igen is, nem csak a hátsókerekesek tudnak "driftelni". Aktiváltuk szuper erőnket, lenyitottuk a szappanos víz csapokat. Hiba nélkül sikerült az első szakaszt teljesíteni, így az időeredményünk 4:30:786 lett. Tekintve az első időt, ami Tóth Alex nevéhez fűződik, cirka 3:23:031-el, a kerek 1 perces lemaradás egy EVO IX-hez képes még tűrhető.
Második szakasz mondhatni ismeretlen volt számunkra, soha nem gondoltuk, hogy Parasznya - Lyukóbánya is lehet majd a versenyen. Hát lett..Gondoltuk a rajtnál, hogy csak nem lehet olyan hű de rossz, meg visszafele csak nem lehet nagyon rázós. De. Köszönhetően a jó fékeknek, és a ZoCi jó reflexeinek nem találtuk telibe a szalagkorlátot, illetve a nézőknek sem esett baja. Nemsokkal később viszont benéztük a lassítót, így megforogtunk, valamint a szakasz végén volt egy J6-os kanyar, amit lassan kellett volna bevenni, de a tempó és lendület miatt nem tudtuk. Próbáltuk a kézit behúzni de így csak annyira tudtunk lelassulni, hogy a Wartburgunk feneke a nézők közé csúszott, de csak érintette a szalagkorlátot. Így egy csúnya 04:58,239-s idővel értünk célba.
Jöhetett egy kis lakatos munka, meg egy kis tápanyag, illetve egy kis glicerin a tankba, hogy még veszettebb legyen a WRC...vagyis a Wartburg.
Harmadik szakaszon próbáltunk a lehető leggyorsabban menni, mindenhol dupla kuplunggal váltani, hátha jobb lesz, de a végés sajnos megint hibáztunk. B3 kézi J4-s törésnél sajnos a kézi elszakadt, így kicsit pályát tévesztettünk, de vissza találtunk és igyekeztünk többet nem hibázni.
Negyedik szakasz, megint visszafele..szintén a végéig hiba nélkül ment a szekér, de ugyan úgy, ugyan abban a kanyarban a nézőkhöz csúsztunk. Szerencsére nagy baj nem történt, a nézők megtoltak, így ismét a pályán. Beérve a beíróhoz, átnéztük az autót, de szerencsére semmit nem kellett cserélni, javítani.
Ötödik szakasz, hiba nélkül végig száguldottunk a pályán. Talán többet is gyakorolhattunk volna, hogy minden szakaszt hiba nélkül tudjunk teljesíteni.
Utolsó, a 6. szakaszon már betanultuk a pályát, már biztosan haladtunk, amikor a J6-os kanyarban valamiért nem fogott a kézifék, így blokkolt kerekekkel csúsztunk a nézők közé. Nem láttuk, hogy bárkinek lett volna sérülése, a nézők pályára toltak, így folytattuk tovább a versenyt. Célba érve a 04:42,156 lett ami miénk.
Végeredményben a 34 indulóból 31. helyen zártunk, egyedüli Wartburgosként, ez nem meglepő, viszont a 3. foruló után 30 pont előnyünk van a másik Wartburgos Tratyik Miki előtt, így fel kell kötnie a gatyót, ha el akar minket kapni :)
Köszönjük a lehetőséget, a szervezés ismét jól sikerült. Gratulálunk mindenkinek! Találkozunk a következő versenyen, Kánó - Ragály szakaszon :)
- a képek valamiért gyenge minőségűre sikeredtek, később javítjuk.