Ismétlés a tudás...
Kezdhetnénk így is. Pénteken délután megérkeztünk Hóknhájmba (ismét), ahol egy pazar estét töltöttünk. Immáron nem Clióval, hanem BMWvel.
Szombaton korán ébredve élveztük a felkelő napot, és laza öltözetben bejártuk a pályát hideg HELL-t iszogatva.
Később használt gumikon köröztünk párat, hogy megtaláljuk az ideális íveket, ne az időmérőn takarítsuk a pályát. A ceremónia 2 részből állt. Egy 100km-es (22kör) etapból, majd egy 50km-es (11kör) etapból.
Vasárnap délutáni szabadedzésen sikerült 2:29 elejét menni a vadálattal. Elégedett volt a csapat.
Időmérőn picit finomítottunk. Sajnos nem sikerült elöl végezni az időmérőn csak a 8. helyen, de ami késik nem múlik!
Rajtot a lehető legrosszabbul kaptuk el, nem lódult meg rendesen a ménes, így jobbról balról megelőztek. 14. hely körül mozogtunk. Hosszú egyenes végén a visszafordítónál 2-3 körönként megforogtunk, az ok eddig ismeretlen. A 10. helyen autóztunk amikor már elnyalták magukat a gumik, így ideje volt kiállni kereket cserélni és tankolni. 13. helyre sikerült visszaérni. Néhány kör magányosan, majd beérjük az előttünk lévő versenyzőket.
Ők hibáztak, mi ez kihasználva megelőztük őket, így a csodálatos 4. helyet szereztük meg.
Nem volt egy egyszerű futam, itt ott nagyot hibáztuk. Ez a 22 kör pokoli harc volt ember és gép között...
Némi pihenést követően következett a 2. etap.
Rajtnál a rajtoló mechanika miatt jópár helyezést buktunk az 5.től egészen a 10. helyig estünk vissza. Nem kapcsolt rendesen a kipörgésgátló, így szétszaladt a ménes, de igyekeztünk egy irányba terelni őket.
Az első körben már a 7 helyen autóztunk. Rádión szóltak, hogy a beállítást nem módosítottuk, az időmérőre beállított értékek kerültek az autó rendszerébe. (Hurrá!)
3. körben Srankó Zsoltit toltuk meg hátulról. (Bocs Sranyesz!)
Megsérült az autó eleje, a lökhárító, a hűtő. fél körrel később rádión kapjuk az értesítést valamint nemsokkal később a kijelzőn izzik a magas víz hőmérsékletű lámpa. Többen jelezték, hogy a kocsiból ömlik a füst. Muszáj volt figyelmen kívül hagyni, viszont a tempóból szükséges volt visszavenni. 4. körben sikerült újra koccanni egy új versenyzővel, méghozzá Dániel Gáborral. Annyira szerencsétlenül, hogy meg is pördültünk. A csodálatos 13. helyen poroszkálunk. Rákapcsoltunk egy kicsit, egészen az utolsó körig, ahol az alacsony üzemanyag lámpa felizzot.
A 8. helyen voltunk az utolsó kör végénél, ahol már dadogott az autó, tehát épp porzott a tank. De sikerült. Leintett a zászló a 8. helyen. Már végig sem tudtunk menni a levezető körön, az egyenes közepénél félreáltunk és megvártuk míg bevontatnak. Megint egy őrült futam, ismét egy technikás verseny. Egy majdnem dobogó, egy épp beértünk a célba verseny. Nem ezt vártuk ettől a futamtól, de teljesítettük a versenyt, szükség van a pontokra, mert nyerni szeretnénk!
Az FRC-nek köszönjük a lehetőséget, jó futam volt. Reméljük a következő jobb lesz.
ui: Tecsának köszönjük a beszámolóbeli segítséget! :)