Maggiora de quattro.
Vasárnap azaz tegnap újra pályára léptünk az orosz csodamasínával. Beállításokat kicsit módosítottuk emeltünk a hasmagasságon és a guminyomáson. 4 forduló volt, 3 selejtező és 1 döntő.
Az első forduló előtt némi időmérést követően a 6.helyre sikerült befutni, persze lehetett volna előbb is befutni, csak a technika úgy gondolta, hogy piruettezzünk egyet a kanyarban. Megforogtunk és lefulladt az autó.
Első forduló...Rajtnál jól elkapott zöld lámpa mellett sikerült néhány helyet feljönni, de hasonlóképpen az időmérőhöz itt is kellett balettozni egy kicsit, így a dobókocka 6-ost dobva kerültünk a 6. helyre. Kicsit dühített a dolog, emiatt a 2. fordulóban kicsit idegesen vágtam neki a rajtnak, ami "szerencsét" hozva a 2.helyig sikerült néhány kör erejéig, ahol Császár Krisztiánnal kakaskodva kerültem hátrébb, a 4. helyre, ahol le is intett a kockás zászló. Itt végkép elszakadt a pohár kiborult a cérna. Lesz ami lesz, alapon vágtunk neki 3. fordulónak.
Ez be is jött olyannyira, hogy a futamot behúztuk...felálltunk a dobogó legeslegfelső fokára. Koccanás, sérülés nélkül sikerült mind3 selejzetőt végigmenni. Ekkor 10perc szünet a döntő rajt előtt. Mindenki igyekezett legvégső tartalékát felhasználni és nekivágni a döntő futamnak.
A 3 selejtező alapján 4.helyről kellett nekivágni a döntőnek. Előbbiekből tanulva belső íven simán lehet majd előzni. Sikerült is feljutni a 2. helyre, de egy kakasviadal közben újra a 4.helyre sikerült visszaesni, és miért is ne a kockás zászló megint leintette a versenyt.
Összesítettben a 4.helyre sikerült befutni, aminek örülünk is meg nem is. Lehetett volna 2-3.hely is. Mindenesetre egy jó kis verseny áll mögöttünk.
A bajnokság állása 2 futam után:
Császár Krisztián - 28p
Liptai Zoltán - 18p
Kiss Balázs - 17p
2 hét múlva ismét Lada, a legutolsó futam, a mindent eldöntő játszma.
Köszönjük az FRC-nek ismét a szinvonalas versenyt, a jó társaságot!